Mycket bilder - lite text

Hej igen. Nu måste ni vara chockade att jag återigen skriver, det är trots allt inte mer än fem dagar sedan jag sist skrev. Mycket har hänt. Tänkte i alla fall börja med att visa er hur det går med renoveringen.




Så här ser huset ut nu, en aningen dålig skärpa. Sedan har jag genom paint åstadkommit något som ska föreställa en prototyp av ur huset ska se ut innan vintern kommer. Om vi har tur.





 En rebus om lördagen den 12:e September.

Vad händer om du tar en...


...hjullastare, kompletterar med en...



...Jeep, för att sedan nyttja en...



...båt samt båttrailer och motor?

Jo, upp på land så får du en...


... flotte på 25².

Hur är det annars då? Jo jag lever, det vet jag tack vare att jag åkt på världens förkylning. Tack älsklingen min för den!



Dessa har då verkligen givit slappsöndag ett ansikte.

Hoppas allt är väl med er där hemma. Kram

Kommentarer
Postat av: eline

vad fint huset är nu, och vad fint det kommer bli :) hälsa storebror! kram

2009-09-15 @ 20:10:29
URL: http://elineleksing-eline.blogspot.com
Postat av: Syster

Jag funderar på en sak bara. Ska ni flytta på ytterdörren, eller ska ni flytta på hela altan? För dörren är ju inte mitt på nu, som den är på den nya ritningen. Dessutom ska fönstren minskas. Det verkar vara ett jävla jobb därborta som ska göras. Det är snart vinter....lycka till:) Önskar att jag kunde erbjuda er lite hjälp, men jag är rädd att jag lovar live för mycket då:(

2009-09-20 @ 15:00:01
Postat av: Emelie

haha, vad bra att hunden fick va me på "mallbilden" också!

2009-09-23 @ 14:50:38
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback