En storm på väg i natt, rannsaka och bekänn

Hela min kropp skriker bokstavligt talat efter sömn. Hur kan jag då fortfarande vara vaken? Är då en naturlig följdfråga. Jo, detta beror på att så fort lilla Freddie har lagt ner sitt lilla huvud, på den alldeles för mjuka kudden, så blir hon med ens klarvaken. Detta är något jag finner ytterst tröttsamt. Varför ska det vara så svårt att få några timmars sömn? Jag behöver förvisso inte svaret på den frågan, jag har ju dock redan givit upp hoppet för den här natten, i hopp om att det kommer fungera bättre imorgon.


Med detta ville jag endast säga: Jag lever.




Kunde inte låta bli att ta med denna underbara låten. Jag verkligen älskar den här karlns texter!

Ha en bra dag! Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback