Vilka goda vanor jag har!

Tisdag en underbar dag. Har nu återhämtat mig fullständigt sedan helgen. Hade fantastiskt roligt med mina kära vänner i Karlholm och vill redan åka tillbaka, men jag får hålla ut ytterligare en vecka. Det får ju inte bli någon vana! Trots det är inte alla vanor av ondo, det finns bra vanor också. Fast det är ytterst sällan som jag reflekterar över mina goda vanor. Det är ungefär samma sak som att reflektera över sina goda egenskaper, det är svårt att se dem själv. Sämre vanor har jag, som ni nog märkt, gott om. Bara därför så ska jag nu komma fram till fem goda vanor jag har samt fem goda egenskaper.


Fem goda vanor:

1. XXXXXXXXXXXXXX

2. XXXXXXXXXXXXXX

3. XXXXXXXXXXXXXX

4. XXXXXXXXXXXXXX

5. Handlar så jag alltid har något ätbart hemma.


Fem goda egenskaper:

1. XXXXXXXXXXXXXX

2. XXXXXXXXXXXXXX

3. Glad.

4. Bryr mig om andra.

5. Envis.


Kanske kommer det en dag, då jag fyller på dessa två listor, men just nu så kommer jag inte på något mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback