Härliga måndag?

Min hjärna strejkar nog för tillfället, antagligen har den tagit påsklov två veckor för tidigt. Det är en fruktansvärd känsla, som om jag mist kontrollen över allt. Kan inte samla tankarna, allt glider ur och blandas som vatten och socker. Hade vart bättre om det var som olja och vatten, då hade jag åtminstone kunnat sortera tankarna. Förvisso har jag inte en tendens till att vara den mest ordningsammaste, men vanligtvis har jag i alla fall kontroll på vad som bör göras och inte. Trots detta har jag dock fått mycket arbete gjort idag, men det har resulterat i att allt finns på papper och att huvudet nu är utan tvekan fullständigt tomt!

Så god natt och sov så gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback