Vad ska man säga?

Denna gång har jag icke som avsikt att påpeka hur dålig jag är på att uppdatera min blogg. Anledningen till det är att det hjälper föga, uppenbarligen. Däremot tänkte jag förmedla det fantastiska budskapet, till en del av mina vänner, att jag nu har påbörjat packningen inför sommarens flytt hemåt. Dock är det mycket roligt som ska hinnas med innan dess. Idag har jag varit och fyllt på mitt förråd så jag klarar av de två närmsta helgernas torka, sedan så har jag varit hos E och fått mig lite kaffe. Detta var ju visserligen helt oväsentligt, men ändå. Imorgon så bär det av en mil ut i skogen, alltså jag ska besöka de djupare delarna av skogarna här uppe, men det blir ju aldrig roligare än vad man gör det till. Får hoppas att de blir bra med vätskestationer så jag tar mig fram och tillbaka.

Detta var nattens dravel, får se om jag orkar skriva några rader imorgon mellan alla måsten.

Godnatt och kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback