Den som inga byxor har...

Nu är det så enkelt att jag två dagar i rad har suttit och skrivit ett blogginlägg, men ingen av de två gångerna har fått inläggen publicerade. Nej, det är inte datorn det är fel på. Det är mig. Jag har inte haft tid att skriva klart helt enkelt. Jag befinner mig nu på min hemort och har ständig sysselsättning. Härligt! Har badat två dagar i rad nu och idag bär det av till Rullsand. Jippi! Ska bli så otroligt skönt att bara ligga och ta det lugnt på en strand. vad ska jag då ha med mig för en dag på stranden?

* Bok, så jag kan ligga och sola.
* Boll, så det blir lite roligare att vara i vattnet.
* Bröd och sallad, mat måste man ju ha.

jag ska ju självklart ha badkläder och sådant med mig också, men det är ju mer en självklarhet. Sedan är den stora frågan, vad kommer lilla Freddie att glömma? Jag var otroligt duktig igår efter fotbollsträningen, skulle duscha hemma hos syster min i halvtid på matchen mellan Serbien - Sverige (1-3), när jag väl är ren och ska till att ta på mig byxor oh tröja inser jag till min stora fasa att jag har glömt mina kläder nere i omklädningsrummet på idrottsplatsen. Grattis Freddie! Jag är talanglös. Ett sant konstaterande när det gäller att minnas saker. 

Nu ska jag gör mig i ordning och se om jag hinner med gubbarna på promenaden runt denna lilla ort. Hoppas ni får en lika härlig och solig dag som mig. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback