Uppdatering av mitt liv som Freddie

Nu är lilla Freddie tillbaka, efter att jag har haft ett långt sommarlov från min blogg. Mycket har hänt sedan sist jag skrev, eller?


Detta är nytt:

Jag ser mig numera som icke rökare, dock har jag åtskilliga gånger under festliga sammanhang fallit för frestelsen, men dagen där på är jag inte ett dugg sugen på nikotin. Dessutom så luktar det förbaskat illa om cigarettrök!


Jag är numera sambo med en helt underbar karl. Allt känns hur bra som helst, dock så är det väldigt nytt, men jag är bara så glad!


Detta är saker jag har provat på för första gången, den senaste månaden:

Jag har provskjutit med hagelgevär. Träffade så fort L hade givit en korrekt beskrivning på hur jag skulle sikta. Det var fantastiskt roligt, längtar tills nästa gång jag får skjuta. Kan medge att L var lite nervös över vapenhanteringen min. Han trodde nog ett tag att jag skulle skjuta honom. Stackaren.


Jag har fångat en abborre samt en gädda för första gången i mitt liv. Tyvärr måste jag erkänna att det inte var jag som tog av dessa två från kroken, utan det var L. Det är helt obegripligt hur fula och äckliga gäddor är. Tvi, usch och fy för att pussa en fisk!


Nu kommer vi till det som nästintill är ofattbart, med tanke på att jag är uppväxt i villa, igår så klippte jag en gräsmatta för första gången i mitt liv. Hör och häpna nu, speciellt lilla mamma, jag startade gräsklipparen alldeles själv.


Detta är saker som är som det alltid har varit:

Jag spenderar fortfarande tid framför facebook, min livslina ut till omvärlden.


Jag skrattar fortfarande åt dåliga kattskämt. Detta är dock något som aldrig kommer att upphöra. Tyvärr!


Jag har kvar mitt körkort, mest tackvare att jag sällan kör, antar jag.


Jag begriper fortfarande inte Limamål när det talas för fort och för obegripligt.


Nu började det kanske spåra ur en aning. Den sista punkten kändes väldigt irrelevant och torftig.  På grund av det så tackar jag nu för mig och ska försöka bli en bättre skribent till nästa inlägg, som kommer inom en mycket snar framtid.

Kramar.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh vad jag saknar dig!!!!!!

2009-08-03 @ 08:00:02
URL: http://mickanmickans.blogg.se/
Postat av: Syster

Hur klarade du dig ifrån att klippa gräsmattan?

2009-10-15 @ 08:32:53
URL: http://sofieholmstedt.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback