Nikotikotin

Hjälp! Nu har jag vandrat omkring här uppe i fjällvärlden i 3 dagar utan cigaretter. Jag är så duktig, en liten klapp på axeln. Det går hur bra som helst. Visst jag erkänner, skulle kunna mörda för att ta ett litet bloss, men är ändå relativt nöjd med hur lätt det går. Upptäckte igår när jag skulle somna att mina fingrar, för en gångs skull, inte luktade rök, liksom håret. Nu är det bara att överleva till helgen. Får se hur jag gör i helgen, men förmodligen hoppar jag cigaretter totalt, nu är jag ändå nikotinfri.

Börjar verkligen sakna min lilla dator nu, all min musik och sedan skulle jag vilja lägga in korten från mobilen på datorn och göra om bloggen en aning. Får bli om cirka två veckor, åker till Söderfors i mitten av nästa vecka därefter åker jag upp hit igen, det är bara fram och tillbaka. Ständigt. Nu ska jag göra mig redo för affären. Skriver kanske mer senare ikväll eller efter det att jag har bakat.

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback