Någon som lär sin läxa?

Nu har lilla Freddie med sin gigantiskt, stora trut, genomfört en överenskommelse som går ut på att hon inte ska röka en endaste cigarett till. Hur har det gått då? Över förväntan. Det värsta är att det egentligen knappt är jobbigt, det enda som jag stör mig på är min oförmåga att fokusera just nu. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Visst händer det att jag tänker på en cigarett, men nu har jag givit mig den på att jag inte ska röka. Undra varför jag sitter och skriver om just det för? Det är för att jag är så otroligt stolt över mig själv. Känns som jag endast svamlar, därför ska jag nu göra något vettigt av denna dag istället.
Ha en fantastisk dag! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback