Wake me up!

Jag tror att jag blir vansinnig. Skrev igår om att jag behövde minska ner på min sömn om helgerna, med det menade jag dock inte att den skulle ökas på i veckorna. Tydligen var det så min lilla neanderthalarhjärna tolkade det. Vaknade imorse och kände mig otroligt utvilad, detta kändes helt fel. Det var alltså något som inte stämde. Ett mycket riktigt antagande av mig, då klockan visade 9.45! Tilläggas bör att jag börjar arbeta 8.00. Detta var mycket illa. Så jag ringer upp arbetsplatsen, men får inget svar. När jag väl anlände så möttes jag av kommentaren; var kudden skön. Det var höjden av pinsamhet. Så nu är det skärpning som gäller mina sovtider framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback