Måndag = bästa dagen i veckan

Då var ännu en arbetsdag utförd. Jag inser nu att jag med högsta sannolikhet bör ändra mitt sätt att spendera de timmar jag har att tillgå per dygn. Det jag vet är att jag vaknar som lättast och känner mig som mest pigg efter ca 6 timmar av sömn. Detta innebär att mina helgrutiner behöver genomgå en radikal förändring. Det gör inte mig gott att sova i 11 timmar per natt. Det leder snarare till att jag känner mig ännu tröttare. Genom att jag sover 5 timmar för mycket varje helg, resulterar det i att jag känner mig otroligt seg om helgerna, till skillnad från i veckorna. Som idag, måndag, kände jag mig relativt pigg när jag öppnade mina små blå/gröna. Det är kanske inte så konstigt förvisso. Jag tycker fortfarande det är roligt att gå till arbetet. Tycker att det är en stor utmaning, men en rolig sådan. Jag trivs ju med att dela med mig av mina kunskaper och erövra nya erfarenheter. Det kan nog de flesta i min omgivning skriva under på. Saknar er mina nära och kära, men beslutet står fast det dröjer tills jag sätter mig på ett tåg hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback