2009 - Kunde det börjat värre?

Då får jag önska alla en god fortsättning på det nya året, som har börjat katastrofalt ur mitt bloggande perspektiv.


Det har hänt mycket under den gångna veckan. Bland annat har jag vart och firat nyår hos min lilla Sessan i Karlholm och firat nyår. 



Jag och Madde innan vi går till Sessan.


Andreas, Sofie, Nicklas och Lovisa, hos moster den 3/1. Vi var hos henne för att fira mosters 60- årsdag.

Sedan är det ju så att jag har flyttat upp till nordligare Dalarna.  Här är lite bilder därifrån.

              

                

Kommer utveckla mitt inlägg imorgon, efter min andra arbetsdag, då jag förmodligen är mer pigg än nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback