En endaste liten önskan - att få må bra

Usch! Varför händer detta just mig? För tillfället går jag runt hemma i min pyjamas och mår extremt illa. Blev hemskickad vid lunch, men det blir varken mer eller mindre, verkar det som. Jag anser att antingen spyr man, eller så mår man bra. Däremot går jag här och känner hur det drar på sidan om halsen, som det gör innan man ska spy, men till saken hör att det har vart så i ett dygn nu! Så ska det väl ändå inte vara?! Har stor lust att med egen hjälp framkalla det på egen hand, men då är jag nog ändå inte välkommen till jobbet imorgon. Så nu har jag ingen aning vad som händer. Ska snart bädda ner mig i sängen för tredje gången idag och bara mysa med en film och bli frisk! Jag har för länge sedan ledsnat på att vara hemma. Konstigt nog så orkar inte jag, som spenderar de allra flesta av mina vakna timmar framför datorn, sitta här i längre perioder. Är helt utmattad. Så nu ska jag gå och fortsätta kurera mig med coca-cola. Har ni några bra tips, så mottages det med största glädje.

Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback