Guldminne bläckfisk

Nu var det återigen ett tag sedan jag skrev. Att vara ute på resande fot är väldigt påfrestande, åtminstone gör det mig helt trött. Har nog inte riktigt återhämtat mig från den långa resan söderut. En annan bidragande orsak till min trötthet kan ju vara att jag har lov denna vecka, så min dagliga struktur har brustit totalt. Snart ska jag ta en liten tur ner på staden för att uträtta lite små ärenden, efter det så ska jag hämta mina små älsklingar på förskolan. Ska bli fantastiskt roligt att återse dem. Har saknat dem massor!  Ju närmare det blir tills det att jag får träffa dem, desto mer känner jag hur mycket jag har saknat dem. Det är inte utan att jag blir lite sentimental närjag tänker på att jag ska få krama om dem, pussgurkan och knasfian.

Jag har som vana att säga att jag har ett minne som en guldfisk, förvisso kom jag ihåg att hämta min mössa hemma hos mamma, däremot glömde jag återigen att hämta mitt vin. Så nu får jag klara mig ytterligare sex veckor utan det, men tror jag överlever. Nu ska jag och guldminne bläckfisk, som lilla N skulle ha sagt, gå och tillaga någon form av mat. Om jag inte glömmer bort det.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback