Jag säger ingenting

Det finns ett flertal män som hävdar att inte kvinnor kan köra bil. Förr kunde jag reta upp mig på det, men tänker jag efter så får ju killar i sin tur alltid veta att de har noll simultanförmåga. Så egentligen så kan vi bara låtsas och spela med när de säger att de är bättre bilförare, med tanke på deras simultanförmåga så skulle man efter ett lätt övervägande inse att de måste, i praktiken, vara sämre bilförare. Det är ytterst märkligt att de tror att de är kungar på det, när de alltid annars föredrar att göra en sak åtgången. Så det är med tanke på karlars sköra ego som jag kan fortsätta låta dem få tro att de är bättre än kvinnor på att köra bil, men innerst inne så skrattar jag ett skratt som är skrämmande likt en häxas. Mohahahaha.

Kommentarer
Postat av: Larri

Meh!! Tror du att du e en bättre chaffis än mej??? Man har ju sett dej i trafiken ett par ggr o bara dm kan få en o flytta upp i bergen o gömma sej!

Puss på dej! Hälsa Markus

2009-02-16 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback