Bara lite svammel så att ni vet att jag lever

Tisdag, vilken onödig dag. Den här dagen vill jag radera. Känner mig sjuk i hela kroppen, har gottat mig med lite godis idag och det står mig nu upp i halsen. Det enda som kan få allt att kännas mer värdelöst, skulle vara om jag åkte på magsjukan, som är inne på sin andra omgång sedan jag kom upp hit. Jag vet inte om det är magsjukan jag är på väg att åka på eller om det är de tjugostycken små godisarna jag åt. Hur som helst så känns det inget vidare bra.

Nu har ju S i alla fall kommit upp hit. För tillfället sover hon i vardagsrummet, hon ska titta på en annan bostad i början av nästa vecka, så hon kommer alltså bara bo här en månad, men än så länge har det i alla fall fungerat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback