Renoverings projekt?

Så där, nu har lilla Freddie gått och blivit hemmafru med, känns det som i alla fall. Har för första gången i mitt liv plockat rödvinbär utan att syftet med det är att göra en smulpaj, nu ska det bli saft. Egentligen var tanken att det skulle bli rödvinbärsgele, men eftersom jag hade glömt att införskaffa

en av de fem otroligt viktiga ingredienserna så får det bli morgondagens projekt.


För tillfället river lille Lars bort plattor från fasaden, snart klar och han har varit otroligt duktig. Snart är det bara resten kvar.



Dessa plattor har avlägsnats så snart är det dags för rivning av farstun. Sedan har vi för tillfället en provisorisk, livsfarlig trapp, bör väl tilläggas så ni inte tror att jag hoppar upp och ner för farstun. Fy vad mycket roligt folk kan hitta på.
Nu ska jag ut och förse mig med mer vinbär, så det blir någon gele. Kram kram.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till allt!! Bebis snart då? ;)

2009-08-30 @ 13:26:00
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback