Jag kan visst åka slalom, det är ju bara att vippa lite på rumpan

Nu är det nervöst. Imorgon bär det av till Hundfjället, då ska lilla Freddie utforska sina möjligheter för en karriär inom slalom. Det råder dock total fotografering och filmnings förbud! Inget jag har informerat eleverna om, eftersom det skulle resultera att ni skulle kunna finna mig på youtube 14.00 imorgon eftermiddag. Jag har aldrig stått på ett par slalomskidor, dessutom ramlade jag på rumpan med benen i luften när jag åkte längdskidor, så som den optimist jag är förväntar jag mig en färd till Moras lasarett imorgon, för att sedan vara sjukskriven ett par veckor framåt. Inget jag önskar, men förväntar jag mig det värsta så blir allt annat endast en positiv överraskning. Nu ska jag dock göra ett försök med att sova. Uppdaterar er imorgon kväll hur min första tur i en slalombacke gick.

Kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback