Tycka vad ...

Tycka vad man vill om idol, men det är roligt att kolla på uttagningen. Att se de som gör bort sig och inte kan förstå det, sen finns det så klart de som gör att man ryser när man hör dem, just därför att de är så bra! Av det jag har sett hittils har jag två favoriter, då kanske det ska tilläggas att jag bara har sett delar av reprisen på söndag och lite på youtube, eftersom jag jobbar hela dagar.


Dessa två är så grymt bra, enligt mig. Kommer de att släppa någon skiva så kommer jag att definitivt köpa den:) Sedan finns det ju dem som totalt verkar sakna självinsikt! Exempelvis den här:
Okej finns mycket värre, men det här var så pinsamt att jag gömde mig under täcket. Nä nu ska jag gå och sova så jag orkar méd en arbetsdag imorgon med. Ha det så bra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback