Shopping!

Något som jag inte finner något större intresse för är att följa med andra och handla, men igår var det fantastiskt roligt, Vi gjorde ett besök på en av mina favorit affärer, IKEA i Västerås. Daniel skulle handla lite nya möbler, så idag har vi skruvat och det är alltid roligt. Jag som var bakfull och Tyra på fem år hjälptes åt med att skurva ihop Daniels nya tvbänk, fick skruva isär flera gånger, men nu duger den i alla fall.

GREVBÄCK Tv-bänk              RAMVIK Soffbord
Det tog mig och Tyra minst en timme att få ihop tvbänken och Daniel och Anders skruvade ihop soffbordet på max en halvtimme. Så nu måste jag handla lite möbler så jag får öva mer på att skruva ihop saker. Jag tror Anders skulle uppskatta det. Otroligt mycket, så länge det gäller ett nytt soffbord i alla fall.

På tal om saker jag behöver inhandla, så står nya skor högt upp på denna lista. Vart ute lite på tradera och tittat, har då bland annat hittat dessa skor.
USED LOOK WITH CHAINS BLACK HIGH HEELS ITALY STRL 39 ¤¤¤¤¤¤¤TUFFA SVARTA PLATÅ STÖVLAR 39¤¤¤¤¤¤¤helt nya stövlar strl 39 utrop 1:- !!NEW LIMITED!! MeGa sEXIga pArtY STÖVLAR!   40Skinnstövel från SixtySevenVITA Stövlar Äkta Läder Helt Nya

Jag tycker nog bäst om de stövlarna högst upp till höger. Det är svårt att välja, finns ju så många fina stövlar.
Vilket par av stövlarna, tyckte du var snyggast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback