Ringar!

Satt ute på internet och letade efter fina förlovningsringar, hittade då dessa. Jag ska absolut ha en förlovningsring i vittguld och de ringar som röttguld finns naturligtvis att få i vittguld istället. Hur bra är inte det?
Info om Europa Exklusiv, Berlin2145:-/styck Info om Glaciär, 220-52915:-/styck

Visst är de fina? Fast den finaste ringen det är den som jag skulle vilja ha om jag gifter mig och den kostar där efter också, den kostar nämligen 23 725 kronor. Men visst är den värd det? Frågan är bara om jag skulle våga att ha på mig den till vardags. En sak vet jag i alla fall, jags kulle vara världens lyckligaste om jag fick den som vigselring. Så nu är det bara börja spara så jag har råd med den när jag gifter mig vid ca 30 års ålder!
Info om Europa Exklusiv, Reykjavik
Ha det så bra och trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback