Katastrof!

Katastrof nummer 1 är att jag inte har gjort något mer på soffan sedan jag skrev om det sist. Det som är mest frustrerande är att det är så lite kvar på den och att jag inte klarar av att plocka isär soffan själv så jag kan klä kanterna på stommen. Hade varit fantastiskt om jag kunde ha gjort det.

Katastrof nummer 2 är att jag saknar  mina kära vänner Madde, Sessan och Mari förfärligt mycket just nu. Det är bara tur att jag har mina vänner här som ställer upp för mig.

Katastrof nummer 3 är min dåliga planering. Jag har bjudit hit pappa och min systers kille (Andreas) hit på fest nästa helg. Då kommer det fram att det är då Mikkiz ska ha sin fest. Ja, ja det löser sig väl på något sätt.

Katastrof nummer 4 är att Mari ska ha fest, och jag kan inte åka! Jag har inte råd att åka själv och tydligen kan inte Madde eller Sessan heller åka då. Så det kommer dröja länge innan jag ser min kära Mari uppe i Östersund :(

Katastrof nummer 5 är att det är fredag och för en gångs skull är jag otroligt sugen på att gå ut på krogen, men har fortfarande inga pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback