Ja e inte bitter.

Nu är det bestämt. Min käre far och Andreas (min svåger) kommer inte i helgen. Så nu känner jag mig inte längre lika lockad att följa med ut på krogen i helgen längre. Sen eftersom jag känner mig lite nere så kanske det kan vara bra om jag inte går ut i helgen. Det kan bli en dum kombination. Aldrig roligt att gå ut med någon som inte mår riktigt bra. De blir bara fulla och dryga. Visst, alla fulla är dryga, men inget är värre än en som är nere, full och dryg. Nej, jag vill inte vara den som alla tänker; "fy fan vad full och dryg hon var i helgen, vad skulle hon med och göra?!" Alternativet till det är att de tänker;" fy fan vad tråkig hon är, hon vill alltid vara hemma, vill aldrig följa med ut och ha roligt!"  Så nu står jag i valet och kvalet. Jag får hoppas att jag mår bättre till helgen eller blir sjuk på riktigt så blir det lättare för mig att avgöra då hur jag ska göra.

Så nu kan den ständigt optimistiska Freddie gå och lägga sig.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du ska vara hemma och SPARA PENGARNA!!!

2008-09-24 @ 14:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback