Fredag!

Det känns helt underbart att den här arbetsveckan äntligen har tagit slut. Inte för att jag jobbar längre, så egentligen borde det inte spela mig någon roll, men det är helt fantastiskt att det är fredag. Nu vet jag att jag har åtminstone 48 timmar framför mig som jag kan tillbringa med min lilla älskling:) Helt otroligt!

Det här har i synnerhet varit en händelös dag, förutom under den lilla stund som jag blev uppslukad av boken som för tillfället ligger på mitt nattduksbord. "I cirkelns mitt" av Dan Brown. Den är hur bra som helst och nu ångrar jag mig djupt att jag inte har läst varken "Da Vinci koden" eller "Änglar och demoner", så nu blir det till att låna dessa två böcker! Helt seriöst är den otroligt bra, även om jag inte själv är någon forskare så förstår jag förklaringarna i boken utan svårigheter. Det är klart att det framkommer många nya ord för mig, men skulle jag vart forskare så skulle jag ha blivit irriterad om de inte hade förekommit, men som tur är reder Brown ut de svåra begreppen så att vi som inte är forskare förstår vad det handlar om. Jag rekommenderar varmt den boken, till alla, exlusive Daniel, du slipper!
Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback