En underbar dag

Dagen började egentligen på ett sätt som beror på gårdagen. Jag var och storhandlade på Willys igår och köpte då bland annat franska (bröd) som jag kunde äta till frukost, samt ost för att ha på den rostade mackan. Varför jag var sugen på det beror nog främst på att jag fick det hos pappa i söndags när jag åt frukost hos honom. Egentligen hör inte det hit. Alla kan vi vara överens om att det underlättar att äta rostat bröd till frukost om man HAR en brödrost, men lilla Freddie kom på det först efter att hon hade kommit hem. JAG HAR INGEN BRÖDROST. Då började min hjärna gå på högvarv och jag kom på att jag kunde ta mitt bröd och ost och gå å äta frukost hos Mikkiz, hon HAR en brödrost! Så det var så den här dagen började, efter en dusch och så. Sedan skulle Mikkiz fara och jag fick med mig hennes yngsta dotter Agnes hem som inte ville följa med hennes mamma, syster och mormor till Borlänge för att shoppa, Så jag och Agnes gjorde något betydligt roligare! Vi plattade vårt i normala fall lockiga hår, den enes mer lockigare än den andres. Så här blev resultatet.


Sedan fick jag för mig senare nu i kväll, att jag skulle prova hur jag skulle se ut med långt hår. resultatet av detta ser du här.


Vad tycker ni? Min sambo ansåg att jag inte skulle ha så lååångt hår. Fast jag skulle klart kunna tänka mig ha det längre än vad jag har nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback