En "ren" dag.

Det här har nog vart den dag i mitt liv som hittills, har gått ut på att göra saker rena. Ganska tråkigt, jag har:
- Diskat. 3 gånger, det går ju åt porslin vid fika lunch och middag.
- Tvättat. 5 maskiner, ingen vill ju gå i skitiga kläder.
-Skurat. Golv, väggar och köksluckor. Bison, grannens hund, skvätte ner tomatsåsen över hela köket, då menar ja hela,  förutom taket.
- Duschat. Annars hade jag inte kunnat visa mig ute idag.
- Badat. Tre stycken skitungar, som dessutom blötte ner hela mig. Tack för den! 
Så imorgon önskar jag mig en dag där vatten inte är lika involverat i mitt liv som den här dagen har varit.

Pratade med en gammal kompis från Söderfors idag, Emelie. Känner mig fruktansvärt dum för att jag aldrig har ordentligt med tid för att prata med henne när hon är ute på msn. Jag börjar inse att det blir ett besök hos några gamla vänner nästa gång jag besöker Söderfors, har jag lättat mitt samvete i åtminstone ett halvår framåt.

Nej, nu ska jag vara lite social med Anders och Danne. Skriver en rad imorgon med.
Ha det så bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback