Barn - söta och rara?

Okej. Jag kan väl inleda med att jag i de allra flesta fall tycker att barn är söta och snälla. Visst ibland gnälliga, men är vi inte alla det lite då och då? Den största skillnaden är väl att vi har lärt oss att det inte är okej och gå och vara sur och skrika så fort man inte får som man vill. Det som jag kände mest att jag ville få ut av det här inlägget var att min kära soffa, som jag ska vara klar med imorgon har blivit utsatt för någon av våra kompisars barn. Jag har skarpa misstankar om vem, men jag lämnar det osagt. Den här söta varelsen har i alla fall roat sig med att dra ett kritstreck på ena dynan i soffan. Ett riktigt bus-streck, skulle man väl helt enkelt kunna säga. Ja, jag ska på bästa sätt försöka få bort det därifrån!
Ha det så bra. Nu ska jag gå och ta mig ett glas vin och spela lite Nitendo Wii och tänka på min kära soffa imorgon, när jag vaknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback