Vill ha!

Idag följde jag med Mikkiz ner på stan, då hon var på jakt efter kläder till maskeraden som hon ska till på fredag. Jag tror att vi var in på alla affärer som har ett klädesplagg inne på gallerian. När vi var inne på H&M så kunde jag bara inte låta bli att prova ett klädesplagg. Tyckte om klänningen hur mycket som helst. Sitter hur bra som helst. Eller hur?



Kan ni, liksom jag, vilja ägna en hel dag åt att bara gå runt i affärer och prova kläder diverce kläder? Då menar jag inte bara kläder som jag egentligen vill ha, utan även kläder som jag inte ens i mina vildaste fantasier skulle kunna drömma om att prova och ännu mindre skulle jag kunna tänka mig att köpa dem. Som pricken över i, så ska alla utstyrslar även dokumenteras väl med hjälp av en kamera. Det skulle vara en perfekt dag. Dagen skulle ju dock kunnat bli bättre genom att man under den dagen hade ex. antal tusen kronor fritt att spendera på kläder och skor. Nu har jag drömt iväg för mycket, men hoppas att ni i alla fall förstår min tankegång.

För att avsluta detta inlägg så kan jag återkoppla det till mina senaste inlägg. Pengar är inte allt! Men det betyder mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback