Skor!!!!

Jag älskar skor i synnerhet stövlar. Jag kan inte låta bli att titta på stövlar om ja går förbi en skoaffär. Eller så skulle man snarare kunna vända på det, att alla stövlar skriker efter mig så fort jag går förbi. Var in i en affär idag, igen, en kompis skulle köpa skor och jag försvann åt ett helt annat håll. Allt för att få se hur alla diverce stövlar skulle se ut på mig. När jag sedan kom hem igen var jag bara tvungen ut och titta på tradera om de hade några snygga stövlar. Och ja, de hade dem. Titta bara här.



Jag bara äääälskar dem rosa. Tänk dem till lite svarta kläder! Jag tror att jag är kär!
Det enda som saknas nu är pengar, går det att odla sådana?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback