Oj oj oj.

Nog för att jag för nästan 16 timmar sedan kände mig fullkomligt lycklig, så vet jag inte hur jag ska kunna överleva den här dagen. Jag har sovit högst tre timmar i natt. Vad jag har gjort kan man ju fundera länge och väl över, men sanningen är den att jag har legat och vridit och vänt på mig för att komma fram till den bästa sovställningen för min lilla hals. Sen har jag emellanåt gått upp för att ta värktabletter, tagit en och en annan cigarett, tittat lite på facebook samt löst lite korsord.

Det bästa som hände igår var att jag var ut på en kompis blogg och fick mina misstankar bekräftade. Hon är gravid:)

Så för att sammanfatta detta inlägg, jag är fortfarande lycklig, men trött.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback