Morgon människa?

Alla som känner mig väl, vet tt jag inte går upp ur sängen tidigare än nödvändigt. Den här veckan så måste det ha slagit slint i huvudet på mig... Har inte gått upp efter nio någon dag den här veckan. Jag vaknade halv sex av mig själv i morse. Det är ytterst ovanligt! För att vara mig. Däremot så tycker jag att det egentligen är ganska skönt att gå upp tidigt och hinna med mycket mer under en dag. Jag kan ju inte sova bort mitt liv.

Nu ska jag bara prata klart med Mikkiz på msn innan jag lägger mig i badkaret. Det är så otroligt skönt, hoppas ni får en lika bra dag som mig:)

Kommentarer
Postat av: våra liv, ett liv ihop

fredrika. du är en helt underbar kärleksfull vaker lifskamrat. jag kommer alltid komma ihåg vårat oförglömliga möte den där sommar natten för två år sedan i söderfors du kom med stormsteg och gjorde mig nyfiken. jag är så glad att jag vågade gå fram till hon som stog i spelkassan och fråga om jag kunnde få hennes telnr och kanske få träffa henne igen. nu två år senare vill du inte längre och det gör så jag håller på att gå sönder inuti och utanpå. jag sitter och tänker på våran underbara tid tillsammans och ber till gud att den inte ska ta slut. tänker på våran kärleks natt i en trä soffa utanför lägenheten i karlholm, nakna och kramandes inlindade i ett täcke med varsin cigg, tittade vi på stjärnorna och tänkte hur fantastiskt underbart livet kunde vara. vi älskade varandra men nu vill du inte mer och det gör så jag håller på att gå sönder inuti och utanpå. men nu efter en tids bråk och osämja vill du inte tro på oss längre. jag tror inte jag vet att de vi har är så mycke värt att sattsa på, har aldrig varit så säker på någonting i hela mitt liv. du och jag skulle ju bygga ett liv ihop, med barn, hus, lån, hella alltihop. kommer du ihåg ikea? vi skulle bygga ett hem ihop, vilken underbar dag de var. du och jag klarade ju allt motstond vi mötte. Älskar dig lika mycke lr mer än när jag pendlade 26mil om dagen för att få se dig varje dag, vilken underbar tid vi hadde då men nu vill du inte längre och de gör så jag går sönder inuti och utanpå. kommer du ihåg när jag presenterade dig för min syster och hennes familj hur kär du blev i felicia och agnes. både du och jag vill ju ha egna småttingar. vi har hafft en tuff tid nu på slutet men som var på väg att bli bättre, jag hadde börjat slapna av mer från min rädsla, vi planerane att åka till paris och föreviga våran kärlek och vänskap till varandra. Älskar dig så mycke men har varit dålig på att visa de men nu vill du inte mer och de gör så jag går sönder inuti och utanpå. vi pratade om eventuella namn på våra barn EBBA/LOVE/MELVIN/OLIVER, hur många vi ville ha, visade varandra hus som vi skulle vilja bo i, Älskade fredrika skulle bli en helt underbar mamma, ber till gud att jag får uppleva den växande magen, de första ultraljudet, den första sparken, de första andetaget, första steget, första skrubbsåret, första cyckel trampet, första dagen i skolan, första läxan. du och jag tillsammans men nu vill du inte mer det gör så ont att du inte vill leva vid min sida längre......... jag Älskar dig så otroligt mycke

2008-10-03 @ 23:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback