Min nya lägenhet!

De som har läst min blogg tidigare vet att jag flyttade nu i helgen. Så nu bor jag inte längre i Krylbo utan i Avesta. Tyvärr så har alla besöksförbud hos mig just nu, eftersom lägenheten består mest av gångar som är gjorda med hjälp av kartonger och möbler. Tanken är att jag ska hem idag och fixa i ordning lägenheten så att mamma och syrran kan komma och titta in på fredag utan att bli alltför chockade. När det är klart så kommer jag lägga upp bilder på bloggen hur min lilla, lilla, lilla etta ser ut. Är en aning trött så orkar inte skriva mycket mer än så just nu, dessutom är jag inne i ett stim på att söka jobb. Måste säga att jag är riktigt imponerad över mig själv.
Ha en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback