Lycka?

Lycka, anser jag kan inte bara bero på det materiella. Lycka kan bero på så många olika saker. Idag känner jag mig relativt lycklig detta trots att jag inte äger en penny, har halsböld. Det som däremot gör mig lycklig just nu, är att jag har någon som jag kan krama gonatt, att jag inte längre bor ihop med en som sänker min självkänsla och att jag har blivit rekommenderad av en arbetsplats att söka en tjänst hos dem, samt att jag har så underbara vänner som gör mig otroligt glad. Förstår inte vad jag skulle göra utan dem. Visst kan även ja anse emellanåt att jag skulle vara lycklig om ja hade pengar så jag kunde unna mig något. Då skulle jag kunna åka å hälsa på mina vänner betydligt oftare. Däremot så har jag full förståelse att de inte har tid eller pengar att komma förbi mig och tror att d har samma förståelse för min situation.

Jag kan i alla fall sammanfatta det så här att jag känner mig otroligt lycklig just nu. Trots att jag vet att lycka är något som inte varar för evigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback