Lägenhetssökande - med resultat!

Har nu äntligen hittat en liten etta åt mig själv:) Så nu blir det flytta av i helgen. Tråkigt nog så innebär det även mycket packande. Hade glömt bort hur otroligt tråkigt det är att packa ihop alla saker som man bör ha med sig. Känns som det aldrig tar slut med saker som ska packas ner, däremot känns det ständigt som kartongerna istället tar slut med jämna mellanrum. Är inte det ganska frustrerande eller vad?!

Nu när jag har hittat lägenhet så kvarstår endast två saker. Jag fortsätter med att söka jobb. Sen så letar jag även efter en bäddsoffa så jag har någonstans att sova och det sökandet är brådskande eftersom jag ska flytta om 2 dagar. Om någon har en snygg bäddsoffa som bara står så hör av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback