Frustration!!!!

Nu var det så att ja äntligen, skulle ta mig tid att lägga upp kort på min lägenhet, så ni kunde få se min lilla lya. Däremot så kommer inte jag överens med en viss persons dator, så det är med största besvikelse jag meddelar att det inte blir några kort upplagda på min blogg idag, från min lägenhet. Jag ska ägna helgen åt att korrigera detta misstag och förstå hur denna dator tänker. Så till alla er som väntar på att jag ska lägga upp dessa bilder, säger jag "håll tillgodo, för de kommer tids nog".

Ännu en bekännelse jag känner att jag måste göra är att jag medger att jag har varit otroligt kass på att skriva i min blogg på den senaste tiden. All min energi har gått åt till att göra lägenheten så trivsam som möjligt och däremellan har jag lagt ner min energi på att söka jobb. Inget som ännu har givit något resultat men jag bara längtar tills den dagen.

Hittade förresten en otroligt bra låt, i mitt tycke, på min lilla dator nu när ja har packat upp i lägenheten. Jag tycker att den är så fin så jag inte kan låta bli att dela med mig av den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA OFTARE!!! =)

2008-10-27 @ 15:33:00
URL: http://mickamickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback