Flytt!

Nu bär det av. Nu äntligen flyttar jag. Det har dock uppstått vissa komplikationer i och med flytten. För det första är lägenheten liten, förrådet är litet och jag har massor med saker... Skulle behöva en trea för att få plats med alla mina saker:( Som tur är har Mikkiz erbjudit sig att låna min köksö och bytlåna databord med mig, tur är väl det annars hade det definitivt varit en katastrof. Jag var lite orolig för hur det skulle gå med städningen nu när jag är utan dammsugare, men till och med det har löst sig genom att det står en i mitt förråd som fungerar. Sådan tur kan endast jag ha, men och andra sidan så kan ju inte allt gå emot en. Kanske ska nämna att jag igår blev utslängd ur den lägenhet som jag bodde tidigare i, då jag och mitt ex. hade skilda meningar.
Nej nu ska jag gå å göra mig klar för det första lasset:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback