Bättre sent än aldrig....

Idag har jag gjort en häpnandsväckande upptäckt. Jag har funnit korten på min lägenhet, på min mobil och dessutom lyckats få över dem till datorn:) Så nu kan ja me största stolthet visa lite bilder för er på min lilla lya, men jag varnar er redan nu för att det inte är så bra kvalité på bilderna och att jag inte fått iordning i lägenheten riktigt ännu.

Min soffa i mitt "rum", som även används som säng...


Min lilla kokvrå... Det var svårt att lyckas få en bättre bild på detta otroligt lila rum.


Mitt lilla rum knäppt från andra sidan av det.

Det gott folk var min otroligt lilla lya. Jag har dock inte delat med mig av hallen och toaletten, eftersom jag tyckte att det var irrelevant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback