Träningsvärk.se

Jag har begått ett stort misstag! Jag följde med min syster på fotbollsträning igår. Det var väldigt roligt. Dock så överskattade jag nog mina armmuskler, väldigt mycket. vi skulle gör en armhävning, på tå och sedan upp igen. Ner var det inga som helst problem. Funderar fortfarande hur jag kom upp. Behövs kanske inte tilläggas att jag endast utförde en armhävning på tå, de andra utfördes på knä. Detta har i sin tur resulterat i träningsvärk i muskler som jag inte hade en aning om att jag hade, det vill säga armmuskler och bröstmuskler. Jag tror ändå det var bröstmusklerna som tog mest skada. Vet inte om de någonsin kommer att återhämta sig. Däremot så är jag glatt överraskad över att jag inte har så mycket träningsvärk i mina ben. Trots det bävar jag inför morgondagen. Alla vi som någongång har tränat så att vi har fått träningsvärk, vet att det alltid är som värst två dagar efteråt. Så imorgon så kommer jag nog varken kunna skriva eller lyfta på mina armar, eller kunna gå utanför dörren då jackan redan idag är för tung för att lyfta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback