Snöänglar - visst finns dem

Vilken dag! Jag vaknade tidigt av att Andreas skulle ner i tvättstugan, egentligen skulle jag följt med ner för att se vart den låg och hur det fungerade, men jag låg kvar och tänkte; "hur svårt kan det vara?".  Fick även informationen att vi hade tvättstugan fram till 11, vaknade 8 igen och tänkte fem minuter till. Sjutton så långa fem minuter kan bli. Jag vaknade 10, var bara springa ner och få lite tvättat, en maskin hann jag med, skulle ha hunnit med två om jag hade vetat att det fanns två maskiner, men klockan var 10.30 när jag kom upp till min systers lägenhet igen och ville då inte gå ner och sätta igång ytterligare en maskin, då jag inte ville drabba samman med någon grinig tant.

För att återknyta till rubriken så har både jag och min syster gjort snöänglar idag. Behöver jag ens tillägga att det inte skedde frivilligt? Jag har tidigare denna vecka lyckas slippa bli en snöängel, men nu tror jag de har insett att det var väldigt lätt å väldigt roligt att göra mig till en snöängel. Ramlade lätt som en fjäder i snön, men skyller på att ja har träningsvärk så min muskler inte orkade sätta emot. Det låter väl en aning bättre. Eller?

Nu ska jag snart få åka hem till Dalarna igen, men det blir bara över dagen. Sen vet jag inte om jag blir kvar i Söderfors ytterligare några dagar, det återstår att se. Saknar er där hemma i alla fall... Massor med kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback