Snart kommer domen!

Imorgon ska jag klockan 10.00 infinna mig på arbetsförmedlingen nere på stan. Då får jag höra vad min handläggare har att säga om min situation. Till råga på allt så har jag hört att min handläggare kan vara en riktigt "grin" gubbe. Jag funderar på hur många jobb de anser att jag borde söka. Vill gärna att han ska se hur mycket energi jag har lagt ner på att söka jobb, samt hur gärna jag vill ha ett jobb. Som det är nu så skulle jag kunna göra i princip vad som helst, bara jag får ett jobb.

Till er som läser min blogg och vet att det behövs personal någonstans. Hör av er!!!! Det spelar ingen roll vart jobbet finns någonstans, Stockolm, Oslo, Peking, Avesta, jag är villig att ta vad som helst!

Vad desperat jag verkar, men så är det. Jag behöver ett jobb NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback