Skadeglädje - Den enda sanna glädjen!

Sitter här me min kära vän å vi har svept i oss ett ex antal kaffekoppar. Tänker inte avslöja hur många, men ungefär lika många som jag vanligtvis dricker på en vecka. Vi har även vart ut och tagit oss ett par bloss, eller rättare sagt jag. Emma rökte ungefär en cigg å sedan låg hon utslagen på golvet:)

Ja, så kan det gå om man tar några bloss för mycket. Då kanske ni funderar vad jag gjorde? Jag gjorde så klart det som alla i min situation skulle göra. Jag tog fram min mobil å knäppte kort me kameran för att kunna lägga upp bevis på min blogg. Det kanske inte behövs tilläggas att jag under tiden stod dubbelvikt av skratt!


Men kära lilla Emma, du vet att jag tycker om dig trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback