Sanningens ögonblick

Sitter här i en fåtölj och tittar på sanningens ögonblick. Jag funderar egentligen vad det är för sorts program eller rättare sagt, vad det är för människor som frivilligt ställer upp på något dylikt. I detta program så förlorar personerna totalt sin integritet. Jag har absolut ingen förståelse hur någon skulle vilja veta så mycket om någon. I många fall så sårar de även deras närmaste på ett eller annat sätt. Att vara ärlig är inte det samma som att säga vad man tänker. Jag vet inte ens om jag skulle vilja veta allt om mina närmaste, jag resonerar att det jag inte vet, mår jag inte heller dåligt av. Med det menar jag inte att jag inte bryr mig om eller inte är nyfiken på vad mina kompisar gör, utan det handlar mer om att vissa saker mår man bättre av att inte veta. Det finns helt enkelt en anledning varför man inte vet ALLT om alla. Vet inte hur jag ska kunna skriva samtidigt som jag ser på detta program. Det går helt enkelt inte att låta bli att bita på naglarna, jag tycker bara att det är så pinsamt.  Vet inte vad jag ska säga mer om detta program. Gör pengarna det värt att svara på alla diverce frågor? Jag menar de riskerar familj, vänskap, jobb etc. bara för att få lite pengar. Kan någon göra detta begripligt för mig. En sak är i alla fall säkert. Jag skulle aldrig ställa upp i ett sådant program!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback