När jag trodde inget kunde bli värre

Jag har precis blivit av med min halsböld med hjälp av penicillin. Det är förvisso något jag är väldigt glad över, däremot så har det visat sig att jag är allergisk mot penicillin, så nu har jag utslag över hela kroppen! Det kliar något fruktansvärt, men det värsta av allt är att jag vaknade i natt av att det kliade. Så jag har varit vaken i över en timme i natt innan jag lyckades somna om. Så nu är det apoteket som gäller, väntar bara på att de ska öppna så jag kan åka dit och handla allergitabletter.

Idag har jag valt att lägga upp ett youtube klipp från "Dirty dancing", den här filmen, samt låten "Hungry eyes" får mig i alla fall att må lite bättre.

 

Hoppas att ni får en bättre dag än mig!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback