Minnet - vart är du?

Vaknade idag, helt inställd på att gå till den där arbetsintervjun, på ett jobb som jag inte ville ha. Efter att ha vart vaken ett tag och fått besked om att intervjun var framflyttad ca tre timmar kom jag på att jag inte har någon tillgång till bil. Eftersom jobbet jag hade sökt krävde att man måste ha tillgång till bil så fick jag ringa och fråga om jag skulle komma på intervju ändå, men det behövde jag (tack och lov) inte. Så glad som jag blev har jag kopplat av hela eftermiddagen framför min dator, sen skulle jag klippa en som jag känner klockan fyra, jag hade uppfattat det som att hon slutade jobba fyra och jag skulle komma till henne ca 20 minuter över fyra. Ack så fel man kan ha. Jag skulle klippa henne klockan fyra och inte hemma hos henne, utan hemma hos hennes dotter. Så det innebar att jag fick cykla omkring och frysa arslet av mig, bara för att jag inte kan komma ihåg saker rätt någongång.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli tillräckligt mycket så att jag kan få sova och vakna upp till en ny dag, med nya möjligheter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback