Livet är en dans på rosor

Att man aldrig slutar förvåna sig över de olika vändningarna i livet! Blev otroligt glad när det var ett företag som ringde idag och frågade om jag ville komma på anställnings intervju imorgon. Nu har det dock gått några timmar sedan dess och jag börja inse att det kanske inte var så klokt att söka det jobbet. Det står mycket dåligt om dem ute på nätet och dessutom insåg jag att jag var tvungen att ha tillgång till bil, vilket jag inte har. Efter det att jag har läst igenom olika saker om företaget är jag inte ens intresserad av att fråga någon ex. min mor om att låna bil. Nej, det där jobbet kommer inte bli mitt. Jag är ledsen över att jag kommer att fortsätta att gå hemma som arbetssökande, men glad över att jag inte kommer kunna bli blåst på pengar, igen.

Hoppas just nu bara att jag inom kort kommer få ett jobb!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback