Skitsnack!

Tjoho! Det blev ingen dom igår. Jag som var så nervös att jag hade sökt för lite jobb behövde inte ens redovisa de sökta jobben för min handledare. Lika glad för det är jag! 

Däremot fick jag en annan trevlig dom. Tydligen så finns det personer som är arga utan anledning, enligt mig. Förstår att man kan vara arg och sur emellanåt, men är det mig man är arg på, så kan man faktiskt säga det direkt till mig, utan att ta en massa omvägar. Att nämna folk vid namn kan vara ganska känsligt. Tyvärr så lägger jag inte ner så mycket energi som vissa kanske skulle önska att jag gjorde. Är det den åsikten folk har om mig, så kan de ha den! Men utan att prata med mig, så vet de fortfarande ingenting. Det resulterar bara i rent skitsnack utan någon sanning överhuvudtaget, om hela sanningen skulle komma fram är det dessa personer som snackar mest skit, som skulle skämmas mest. Dessutom så tycker jag att jag inte har gjort något fel, jag har bett om ursäkt och mer än så kan jag inte göra. Kan vissa personer inte godta en ursäkt så är de helt enkelt inte värda min tid. Jag hoppas att dessa personer som snackar så mycket skit skulle kunna mogna och inse att det är de som förlorar på det! De är de som framstår som små patetiska djävlar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att nänmna namn borde inte ha någon betydelse eftersom det bara är dom jag känner som läser min blogg. och alla dom vet ändå vad jag tycker. vill jag få fram nåt så gör jag det på mitt sett. Sen om det är sktisnack som jag skriver får vem som helst avgöra men det tycker jag som skrev att det inte. utan någon förklaring till det som skett så tror man ju vad man tror. de namn som jag angett i min blogg är namn jag använder i vardagen så shit the same.. jag tycker fortfarande som jag gör, och aggerar fortfarande som jag gör och det är inget jag tänker ändra på, sen får folk kalla det omoget om de vill men de är den jag är och tänker absolut inte ändra på det.

2008-11-18 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback