Don´t mess with the bitch!

Just nu känner jag mig verkligen som en riktig bitch! Riktigt sur och jävlig. Har som sagt var endast sovit två timmar i natt, ätit dåligt, har mens och dessutom är jag fortfarande vaken. Helt otroligt! Bara därför tänkte jag vara lite negativ gentemot SMHI:s väderprognos. De sa i helgen att värmen skulle komma i slutet av veckan och att den snö som har kommit skulle försvinna. Varför kan de inte ha fel? Jag vill ha snö! Det är vinter nu, det ska icke vara stora vattenpussar över hela gatorna. Jag ska inte kunna höra ljudet av att snön på taken smälter och rasar ner. Jag ska inte bli våt om mina fötter av att gå en promenad. Nej det jag ska höra på vintern är hur snön knarrar under mina fötter när jag går. Jag ska känna hur kölden sätter sig på mina kinder. Detta gott folk är inte vinter! Detta är ett resultat av växthus effekten! På vintern ska det vara minst  10 minusgrader ute. Inte 7 plusgrader som det var när jag satt i mammas bil klockan 21.00.  Kan någon ge mig vinter?



Detta mina kära vänner är vinter!!!!

Över till nästa ämne. Du blir dumpad eller dumpar en kille, när man sedan har flyttat ifrån varandra så är man antingen ovänner eller vänner. Bestämmer man sig då för att inte prata med varandra, alltså vara ovänner, så ska man skita blankt i vad den andra gör! Det har inte den andre personen med att göra överhuvudtaget! Sen om den känner för att gotta sig i den andres misslycka så må det vara hänt. Däremot så behöver man inte kasta det i ansiktet på den andra personen! Sköt dig själv och skit i andra, helt enkelt!

Sedan finns det ytterligare en sak som jag känner för att ta upp, det är just det här med mens. Varför ska tjejer behöver genomlida detta elände? Det gör ont i magen, brösten ömmar och humöret är inte vad det borde vara! Bara att se den röda vätskan är så motbjudande så det nästan vänder sig i magen. Räcker det inte bara med en liten droppe för att visa att man inte är gravid etc? Vad enkelt det vore. Att humöret inte är tillförlitligt är det näst värsta med alltihopa. Du vet inte när du ska börja gråta. Du irriterar dig på små saker och är allmänt sur. Motivationen till att göra en god gärning eller en annan människa väl verkar totalt bortblåst, det enda som existerar är behovet av choklad! Med det så avslutar jag kvällens blogginlägg samt min måltid för att gå och gräva i min fars underbara godispåse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback