Freddie och stövlar

Nu har presentkorten och chokladen strömmat in till mig. Så vad kan jag mer göra än att frossa i mig choklad och spendera mina presentkort. Jag har lyckats bra till en viss del. Alla presentkort är nu förbrukade, förutom det som gäller på SFbio och har nu ätit upp hälften av chokladen. Den satt som den skulle. Åkte in till Valbo idag. Tänkte att jag skulle finna några praktiska kläder som jag kan ha användning för när jag börjar jobba samt ett par praktiska skor. Jag kom hem med: Klänning, ett par jeans, två långarmade tröjor, en hängselkjol, hårfärg, örhängen, hårklämma, vin och ett par nya stövlar. Det sista kändes väldigt lustigt. Jag älskar stövlar, men tillät mig knappt titta åt några stövlar, för att jag ansåg att jag redan har en hel hög hemma. Trots detta så kom jag alltså ändå hem med ytterligare ett par. Fast dessa stövlar skiljer sig markant åt från de andra. Dessa är svarta och nästan platta och dessutom varma, med andra ord ett par praktiska skor.


Kanske inte världens bästa bild, men förstår ni nu varför jag inte kunde lämna sådana fina stövlar kvar i affären?
Kanske ska tillägga att godiskartongen som står bredvid, är tom på choklad nu, men det var gott så länge det varade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback