Tidig morgon

Detta är för mig något nytt, Klockan har just passerat 10. Jag har varit vaken i drygt fyra timmar. Helt otroligt! Jag började morgonen med ett besök på lilla systers jobb, efter att ha sovit hela 2,5 timmar i natt. Det var en intressant upplevelse då ingenting fungerade. Så medan de försökte åtgärda problemen så svepte jag i mig flertalet koppar kaffe. Sedan fick jag även vara rådgivare, men jag tror att de lika gärna hade kunnat fråga en vägg, då jag saknar kunskap helt inom detta område. De tyckte även att vi systrar och pappa kunde få ihop till ett eget skiftlag, eftersom det var bättre att de var några få personer skulle må dåligt, jämfört med om man spred ut oss över alla skiftlag.

Just nu är jag på min mors arbetsplats och gör livet surt för henne. Om inte annat så gör jag det surt för min mage då den redan har fått tagit emot sju koppar kaffe. Nu vankar mamma fram och tillbaka i korridoren och gör mig nervös, så det är nog dags att avsluta detta inlägg och ta cykeln för att åka till farmor där lunchen serveras om en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback