Svaret är givet!

Nu har svaret kommit. Jag fick jobbet. från och med den 7 Januari kommer jag att arbeta på en liten skola utanför Sälen. Är visserligen väldigt nervös då jag tidigare främst har arbetat inom förskola, men detta blir en utmaning och förhoppningsvis så kommer jag därifrån med en erfarenhet rikare. Så nu ska jag alltså packa ihop min lilla etta i kartonger, återigen, och flytta ännu mer västerut och denna gång blir det även mer norrut, Finns ingen hejd på den glädje jag känner idag. Detta är det bästa som hänt mig detta år! Utan undantag. Så nu vet alla vem de kan besöka om de känner för att åka lite skidor, men ni får gärna höra av er innan. Nu ska jag förtära lite god mat hos min kära mor, så bär det förhoppningsvis av mot Karlholm imorgon. detta ska givetvis firas!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback